Vispārēja informācija par uzņēmumu dibināšanu Latvijā:
Biznesa uzdevumi, kurus var atrisināt, dibinot uzņēmumu Latvijā:
1.
Jūs nosūtat mums uzņēmuma reģistrēšanas pieteikumu, izmantojot kontaktformu šīs lapas labajā pusē vai arī pa e-pastu info@minioffice.lv.
2.
Mēs sniedzam atbildes uz Jūsu jautājumiem un iegūstam informāciju, kas nepieciešama uzņēmuma reģistrēšanas dokumentu sagatavošanai.
3.
Jūs samaksājat rēķinu par palīdzību uzņēmuma reģistrēšanā Latvijā.
4.
Mēs sagatavojam nepieciešamos uzņēmuma reģistrēšanas dokumentus un noorganizējam tikšanos pie notāra.
5.
Kopā ar mūsu konsultantu Jūs apmeklējat notāru un parakstiet nepieciešamos dokumentus uzņēmuma reģistrēšanai
6.
Kopā ar mūsu konsultantu Jūs apmeklējat banku, kur atverat pagaidu kontu, iemaksājat pamatkapitālu un saņemat bankas izziņu par maksājumu vai bakas konta izdruku.
Jūs varat arī neapmeklēt banku paši. Šādā gadījumā mūsu konsultants atver pagaidu bankas kontu uz pilnvaras pamata. Pēc tam Jūs iemaksājat pamatkapitālu.7.
Mēs iesniedzam dokumentus Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā. Lēmumu Uzņēmumu reģistrs izsniedz pēc 4 darba dienām, ko saņem mūsu konsultanti.
8.
Reģistrācijas dokumentus un uzņēmuma reģistra lemumu varēsiet saņēmt mūsu birojā. Pc tam Jums jādodas uz banku, lai atvērtu kontu.
Skatīt arī: