Vakance - Grāmatveža palīgs

Darba apraksts:

Pēc īsas intensīvas apmācības Jūs grāmatosiet vairākiem klientiem pamata operācijas:

  • ienākošie un izdejošie maksājumi;
  • Pārdošanas rēķini;
  • Izdevumu rēķini;
  • Avansa atskaites.

Vēlāk Jūs iemāciēsieties gatavot vadības atskaites un nodokļu deklarācijas, kā arī veikt sarežģītākās grāmatvedības operācijas.

Pieaugot Jūsu pieredzei un iemaņām Jūs tiksiet paaugstināti amatā un Jums tiks uzticēti sarežģītākie pienākumi klientu grāmatvedības kārtošana un konsultāciju sniegšanā, bet vienkāršākas operācijas Jūs varēsiet deleģēt jaunākiem kolēģiem.

Mums ir lielas izaugsmes un attīstības iespējas mērķtiecīgiem cilvēkam.

Prasības:

  • Komunikabilitāte;
  • Attīstīta loģiskā domāšana;
  • Vēlme palīdzēt klientiem;
  • Spēja un vēlme ātri apgūt jaunas iemaņas un zināšanas.

Nepieciešamās iemaņas:

  • Labas MS Excel un MS Word zināšanas;
  • Labas angļu, latviešu un, vēlams, krievu valodas zināšanas;
  • Zināšanas grāmatvedībā un finansēs;
  • Darba pieredze grāmatvedības jomā tiks uzskaitīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

  • Lieliskas karjeras izaugsmes iespējas;
  • Iekšējo un ārējo apmācību;
  • Sasniegtajiem rezultātiem atbilstošu atalgojumu.

Lūdzu sūtiet savu CV un pieteikuma vēstuli, kā arī aizpildīto atlases anektu uz e-pastu: hr@minioffice.lv

Pieteikšanas termiņš - 2017. gada 1. oktobris.

Mēs sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz intervijām.