Darba apraksts:
Pēc īsas intensīvas apmācības Jūs grāmatosiet vairākiem klientiem pamata operācijas:
Vēlāk Jūs iemāciēsieties gatavot vadības atskaites un nodokļu deklarācijas, kā arī veikt sarežģītākās grāmatvedības operācijas.
Pieaugot Jūsu pieredzei un iemaņām Jūs tiksiet paaugstināti amatā un Jums tiks uzticēti sarežģītākie pienākumi klientu grāmatvedības kārtošana un konsultāciju sniegšanā, bet vienkāršākas operācijas Jūs varēsiet deleģēt jaunākiem kolēģiem.
Mums ir lielas izaugsmes un attīstības iespējas mērķtiecīgiem cilvēkam.
Prasības:
Nepieciešamās iemaņas:
Mēs piedāvājam:
Lūdzu sūtiet savu CV un pieteikuma vēstuli, kā arī aizpildīto atlases anektu uz e-pastu: hr@minioffice.lv
Pieteikšanas termiņš - 2017. gada 1. oktobris.
Mēs sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz intervijām.